Doublepoint in de media

Je zou kunnen zeggen dat Doublepoint een uit de hand gelopen hobby is. Als audiofielen waren we altijd op zoek naar de beste merken én de beste prijzen. Vooral die prijzen wilden nog wel eens flink uiteenlopen. Dat kon beter, besloten wij. En zo ontstond Doublepoint enkele jaren geleden.

Al snel zijn we uitgegroeid tot de favoriete winkel van audiominnend Nederland. Maar onze ambities zijn met ons meegegroeid. Wij willen nu ook de rest van het land kennis laten maken met topkwaliteit audio. Daarom zul je ons steeds vaker in de media zien. Aan het einde van 2021 begon ons media-offensief.

Billboard langs de A4

Hoe scoor je als bedrijf landelijke bekendheid? Je kunt natuurlijk een televisiereclame of radiospot maken. Maar wat ook kan is het autorijdend publiek verrassen. Wij van Doublepoint kozen voor die laatste optie. Niet zomaar langs een rustige provinciale weg, maar aan één van de belangrijkste snelwegen van Nederland.

Op 20 december 2021 verscheen er een enorm billboard langs de A4, die Amsterdam met Rotterdam verbindt. Op de reclamezuil prijkten de draadloze speakers van Denon, met de naam van Doublepoint er prominent bij vermeld. Voor veel voorbijgangers zou dit de eerste kennismaking met onze webwinkel zijn. Was jij toevallig één van die automobilisten? Van harte welkom!

Artikel in Hi-Fidelity Jaarboek 2022

Apetros zijn we op een uitgebreid artikel in Hi-Fidelity Jaarboek 2022. Deze uitgave is het resultaat van een samenwerking tussen HiFi.nl en het magazine HiFi Video Test. Het is de bedoeling dat deze dikke publicatie aan het einde van elk jaar uitkomt. Met meer dan 450 pagina’s aan tests, reviews, reportages en tips, is deze glossy een must-have voor Nederlandse audioliefhebbers.

De redactie van dit jaarboek vroeg zich terecht af hoe het nou kon dat een online winkel een fysieke luisterruimte had. In het artikel, dat vier pagina’s lang is, maakt de lezer kennis met Doublepoint en onze bijzondere filosofie. Quotes van onze medewerkers en pakkende foto’s geven een unieke blik achter de schermen bij onze webwinkel.

Het jaarboek is niet alleen interessant om nu door te nemen, maar ook om als naslagwerk te bewaren. Maak plek in je boekenkast en zet hier elk jaar een nieuw exemplaar in. Dat wordt een mooie verzameling die je over enkele jaren of decennia met een nostalgisch gevoel kunt doorbladeren. Bestel jouw exemplaar hier.