Steeds meer mensen in Nederland lopen een gehoorbeschadiging op doordat ze bijvoorbeeld te dicht bij de speakers zijn gaan staan op een festival. Veel van hen hebben vaak niet door dat de muziek schadelijk hard staat, waardoor het ook wel een sluipmoordenaar wordt genoemd. Niet alleen tijdens festivals kan gehoorbescherming van pas komen, maar ook mensen met een luidruchtig slapende partner maken er gebruik van. Zij bestellen vaak de gehoorbeschermers van Pluggerz uit het Doublepoint assortiment.

Pluggerz zet zich in voor het gehoor en biedt mensen de mogelijkheid om volop te genieten van geluid en communicatie. Door de expertise van Pluggerz wordt mensen de kans geboden om controle te hebben over het geluid en daarmee gehoorbeschadiging voorkomen.

Pluggerz is een merk van Comfoor B.V. wat zich richt op gehoorbescherming en geluidsbeleving. Comfoor is begonnen in 1985 in een laboratorium waar men op maat gemaakte gehoorbescherming maakte. Comfoor heeft Pluggerz opgericht om zich ook te gaan richten op de consumentenmarkt, waar voorheen slechts haar aandacht lag op bedrijven. Pluggerz heeft nu een universele lijn voor consumenten om aan alle wensen te kunnen voldoen. Zo is er bijvoorbeeld gehoorbescherming ontwikkeld speciaal voor reisluchtige mensen, speciaal voor het lezen in complete stilte en is er gehoorbescherming ontwikkeld voor tijdens het zwemmen.

Ook Doublepoint hecht waarde aan gehoorbescherming en biedt naast diverse koptelefoons met ‘noise-cancelling’ ook diverse producten uit de Pluggerz-lijn.